Tarta rustica cu magiun de prune si samburi de caise

Dor de bunici…

Cand Adina a lansat provocarea lunii aprilie pentru Dulce Romanie si la dulce a zis “tarta rustica”, gandul mi-a zburat imediat la bunica si la magiun de prune. Ma gandeam la tarta si pur simplu parca ii simteam gustul… Vi s-a mai intamplat si voua, nu-i asa? Din fericire rezultatul final a fost conform asteptarilor.🙂

tarta rustica4

Asadar, cu dor de bunici si vacante de vara la tara, va invit sa prajiturim!

Ne trebuie

  • un aluat de tarta – se face ca aici
  • 500 g magiun de prune (in cazul meu, de la Vasile :))
  • 100-150 g samburi de caise – hidratati 10 minute in apa
  • 100 g nuca macinata

colaj ingrediente

  • faina pentru presarat
  • unt pentru uns tava

Cum procedam:

  • intr-o oala punem majunul de prune impreuna cu samburii si le incalzim la foc mic pana cand incep sa fiarba – oprim focul si dam deoparte
  • incingem cuptorul la 180 grade C/gaz 4
  • scoatem aluatul de la frigider si il intindem pe o suprafata pudrata cu faina
  • ungem o tava de tarta (de preferat cu fund detasabil) cu unt si, cu ajutorul unui sucitor punem aluatul in tava lasand marginile pe dinafara
  • punem umplutura in tava, apoi aducem marginile, asezandu-le neregulat peste umplutura
  • decoram cu cativa samburi de caise

colaj aluat cu umplutura

  • dam la cuptor pentru 35-40 min sau pana cand capata un aspect auriu

colaj tarta

Pofta buna va doresc!

Single Post Navigation

8 thoughts on “Tarta rustica cu magiun de prune si samburi de caise

  1. Pingback: Dulce Romanie – Parada lunii aprilie | Cat's kitchen

  2. Eu nu am primit nimic pe mail .Pe langa link imi trebuie neaparat o poza cu preparatul !!! Merci mult !!

  3. O tarta minunata ai facut !! Multumesc !!
    PS.Mi-ai trimis cumva mail cu acest preparat? … ca eu nu l-am regasit printre celelalte mailuri primite !!😦
    O zi frumoasa !!

  4. Acum ca ti-am rasfoit cat de cat blogul da-mi voie sa-ti spun ca imi place mult ce am gasit, ai un blog foarte frumos! Felicitari!

    • Mihaela Sava on said:

      Multumesc frumos! Tocmai asta am facut si eu acum cu al tau blog. Retete si poze minunate! Bine ne-am intalnit:)

Leave a Reply

Bucataria Moraritei

The joy of cooking

David Lebovitz

Paris based chef baking and writing cookbooks

Green Kitchen Stories

The healthy vegetarian recipe blog

Deliciously Organic

Simple Dishes, Vibrant Flavors Everyone Will Love

bucatardinpasiune

blog culinar

Andie

Fun. Food. Photography.

maggiesonebuttkitchen

Passionate about cooking and baking and love to share.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Dulciuri fel de fel

Orice iti doresti pentru clipele tale de rasfat

Diva In Bucatarie

Site cu retete culinare

Big City Life

Bucureşti. Orașul pe care-l iubesc

Placeri simple

Simple recipes for handy foodies

Jurnal de nutritie

despre nutritie si sanatate