Prăjitură cu iaurt, mere și scorțișoară

Astept sarbatorile!!!

Sunt nerabdatoare sa impart cadouri, sa ascult colinde si sa stau langa bradul impodobit. Dar cum mai e un pic pana la sarbatori, am zis sa fac o prajitura cu gustul lor. Si daca nu marul cu scortisoara are gust a Craciun, atunci ce? M-am gandit sa fac un desert rapid si savuros, care sa-mi dea inspiratie in alegerea potrivita a cadourilor pentru cei dragi.

Am mancat o felie si deja am o sumedenie de idei. Ia incercati si voi!

1

Haideti sa prajiturim!

Ne trebuie:

  • 300 g faina de grau tip 000
  • 300 ml iaurt sau lapte batut
  • 250 g + 3 linguri zahar
  • 3 oua
  • 1 praf de copt
  • 1 praf de sare
  • 3 mere mari
  • 3 lingurite de scortisoara (daca nu va place nu o mai adaugati)
  • 1 lingurita extract de vanilie

Cum facem:

Pasul 1

  • curatam merele de coaja
  • le scoatem samburii si le taiem in patratele
  • le amestecam cu zaharul si scortisoara, le punem intr-o cratita
  • punem la foc mic si amestecam din cand in cand pana cand se topeste zaharul
  • lasam la racit

Pasul 2

  • incingem cuptorul la 180 grade C/gaz 4
  • tapetam o tava (eu am folosit una cu diametrul de 24 de cm) cu hartie de copt
  • intr-un bol mixam ouale cu cele 250 g zahar pana obtinem o spuma moale
  • adaugam iaurtul si extractul de vanilie si mai mixam putin
  • incorporam faina, apoi adaugam merele
  • cand compozitia este omogenizata complet o turnam in tava
  • coacem 50 de minute – o ora (inainte sa o scoatem facem testul cu scobitoarea: daca iese curata, prajitura e gata)

Serviti alaturi de o cupa de inghetata sau de iaurt cremos (eu am bagat in blender niste catina si iaurt pentru o tenta amaruie).

2

Savurati!

Single Post Navigation

6 thoughts on “Prăjitură cu iaurt, mere și scorțișoară

  1. Anonymous on said:

    Multumesc pentru raspuns!
    Revin cu impresii dupa ce voi prepara prajitu.ra!

  2. Anonymous on said:

    care este etapa in care se adauga merele?!?

  3. elalbastro on said:

    Sa-mi zici cum ti-a iesit:)

  4. hmmm, pe astea le am deja in casa, ia sa ma apuc eu de treaba🙂

Leave a Reply

Bucataria Moraritei

The joy of cooking

David Lebovitz

Paris based chef baking and writing cookbooks

Green Kitchen Stories

The healthy vegetarian recipe blog

Deliciously Organic

Simple Dishes, Vibrant Flavors Everyone Will Love

bucatardinpasiune

blog culinar

Andie

Fun. Food. Photography.

maggiesonebuttkitchen

Passionate about cooking and baking and love to share.

Andie. Nasty Vegetarian.

Fun. Food. Photography.

Dulciuri fel de fel

Orice iti doresti pentru clipele tale de rasfat

Diva In Bucatarie

Site cu retete culinare

Big City Life

Bucureşti. Orașul pe care-l iubesc

Placeri simple

Simple recipes for handy foodies

Jurnal de nutritie

despre nutritie si sanatate